tirsdag 21. juli 2009

I begynnelsen var alt mørkt...

Men, så ble det lyst og grønt. Og så ble økobutikken født.
Dette blir en post om det som skjer bak kulissene, for økobutikken er enda ikke åpnet. Noe gjenstår før jeg officielt kan åpne den også. En del produkter mangler, noen er ikke kommet til lageret enda, og noen har jeg bare ikke hatt tid til å legge til. Men, i dag har jeg fått en stor forsendelse, så nå begynner ting å falle på plass.
Økobutikken er mitt hjertebarn, og har vært det lenge. Jeg driver en butikk nå, og det er denne som egentlig skal bytte navn til Økobutikken. Men, jeg syns navnene er såpass fra hverandre, samtidig som at jeg har tatt bort de få produktene som ikke var økologisk, og heller supplert med flere nye varer, derfor blir dette som en nyåpning.


Dette blir selvsagt bloggen bak økobutikken. Her kommer jeg til å skrive om nyheter relatert til våre produkter, nye produkter som ankommer butikken, og generelt tips og råd om det å leve en grønn livsstil. Jeg er opptatt av at ting skal være så rent som mulig. Jeg har lenge prøvd å leve en økologisk grønn livsstil selv, men jeg syns mye mangler på markedet, samtidig som prisene er høy. Jeg ville samle alt på et sted. Derfor startet jeg Meditrina for et år siden. Siden den gang har ting balet på seg, og jeg flytter nå hele butikken over til økobutikken. Det er flere grunner til det, men hovedårsaken er at jeg ønsker å drifte butikken selv, og ha full kontroll på hvordan butikken er. Det hadde jeg dessverre ikke mulighet til der jeg var før.

Følg butikken, produktene og livet bak her i denne bloggen. Kanskje kommer det også produkttips og spesielle salg bare til dere?

Jeg ser hvertfall fram til å endelig kunne rope at butikken er åpnet.
Ønsker du en sniktitt? http://okobutikken.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar